[Web Creator] [LMSOFT]
Graag leveren wij onze werkzaamheden op naar volle tevredenheid van onze klant. Daarbij willen we natuurlijk onaangename verrassingen achteraf voorkomen. Wij hanteren dan ook een duidelijke en transparante werkwijze:
Inventarisatie:
Op een afgesproken tijd komen wij bij u langs voor de inventarisatie van de klus. Vaak kunnen wij tijdens dit bezoek al een beeld schetsen van de tijdsduur en de globale kosten.
Offerte:
Naar aanleiding van de inventarisatie maken wij een gedetailleerde prijsopgaaf. Deze doen wij u per post toekomen.
Overleg:
Na de offerte volgt een overleg. Onduidelijkheden en aanvullende opmerkingen worden besproken en eventueel aangepast in de offerte.
Bevestiging:
Indien akkoord ontvangt u van ons een bevestiging met de definitieve prijsopgaaf en planning.
Werkzaamheden:
Op de afgesproken dag starten wij met de werkzaamheden. Tussentijds zullen we overleg hebben om te controleren of de werkzaamheden juist worden uitgevoerd. U houdt dus altijd een vinger aan de pols!
Oplevering:
In overleg met de klant volgt de oplevering. Wij leveren bouwschoon op: rommel verzamelen wij op
een centraal punt, bezemen alles aan en laten alles zo netjes mogelijk achter. In overleg met de klant kunnen wij het afval van de bouwwerkzaamheden afvoeren.
Facturering:
Ook op het gebied van facturering zijn wij graag duidelijk en transparant. Bij een overeenkomst geldt als algemene betalingsconditie:
*bij het geven van de opdracht vooraf de kosten van de materialen
*onmiddellijk na oplevering de uren, u ontvangt hiervoor steeds een deelfactuur.
Opmerkingen?
Het kan natuurlijk altijd zijn dat na de oplevering iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval altijd contact op met ons. Wij komen graag langs om een en ander te verhelpen. Tevreden klanten zijn onze grootste reclame!
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen.